אתרים וירטואליים

אתרים וירטואליים

החדשנות פורצת את גבולות הדמיון… הדור הבא והמתקדם ביותר של אתרי אינטרנט הוא אתרים וירטואליים.

אתרים וירטואליים הם בעצם עולמות תוכן וירטואליים שמופיעים על גבי אתר אינטרנט פשוט ובהם ניתן לעשות כמעט הכל. באורח פלא הם מייצרים חוויה יוצאת דופן ומאפשרים לגולש בהם להכנס לעולם הוירטואלי שהם מדמים ולפעול בו כאילו היה מרחב מציאותי לכל דבר.

אתרים וירטואליים מאפשרים לגולש בהם לגדל בעלי חיים, לגדל תוצרים חקלאיים, לגדל ילדים ואפילו לבשל אוכל ולאפות מאפים.

אתרים וירטואליים רבים משמשים למשחק בעיקר, הם מדמים כאמור עולמות תוכן שונים לרבות אופנה, קולינריה וכדומה ומייצרים חוויה מתמשכת שגורמת לגולש לשוב אליהם בתדירות גבוהה. המודלים העסקיים השכיחים ביותר של אתרים וירטואליים טמונים בתשלום שהם גובים עבור פרסום. העובדה שהשקעה בחווית משתמש ייחודית ומתקדמת עשויה לייצר תנועה רבה ושימוש חוזר של גולשים מייצרת בעצם תועלת שעבור בעלי עסקים רבים היא פרסומית, תדמיתית ומכירתית כאחד. בעל האתר יכול לזהות מאפיינים משותפים של תמהיל הגולשים שמגיע לאתר האינטרנט שלו ולהציע לעסק אשר קהל זה רלוונטי גם עבורו כלקוחות פוטנציאליים להעלות פרסומת בתשלום במרחב הוירטואלי שלו, כאשר הפרסומת מתאימה לקהל הגולש יווצר עניין וערך לכל הצדדים.

בניית אתרים וירטואליים

גם לעסקים רגילים ולא רק למטרת משחקים ניתן לבנות אתרים וירטואליים. מספיק שתצליחו לזהות חוויה מסוימת שתרצו להעביר ללקוח ותצליחו לאפיין את החוויה או את השירות שלכם ולדמותו להתממש במרחב וירטואלי תוכלו ליצור לעצמכם רעיון שיהפוך לאתר וירטואלי ויגרום לגולשים לקבל טעימה ממה שאתם עושים או מציעים בפועל.

תהליך הבנייה של אתרים וירטואליים דומה במהותו לבנייה של אתר אינטרנט רגיל רק שמדובר בשימוש בפונקציות מורכבות יותר שדורשות רמת מקצועיות גבוהה יותר ובעיקר עבודת גרפיקה מושקעת ומקצועית הרבה יותר כיוון שחווית המשתמש ואיכות האתר הוירטואלי שיווצר טמונה מאוד גם בגרפיקה שנבנית עבורו.

ויזאוליות

כאמור מעלה, הגרפיקה מהותית בבניה של אתרים וירטואליים. ויזואליות היא שם המשחק וזה מה שיגרום לגולשים לרצות להכנס ולהשאר במרחב הוירטואלי שתיצרו. אז איך עושים את זה? פשוט מנסים לדמות את החוויה האמיתית לרבות תחושות, צבעים, מראות וצלילים. מנסים להפעיל את מרבית החושים של הגולש וליצור חוויה מושכת וסוחפת שקרובה עד כמה שניתן לדבר האמיתי. השיטה היעילה ביותר היא לגבש קונספט מסוים, להתייעץ עם מספר אנשים שעשויים להיות לקוחות פוטנציאליים ולעשות התאמות. גם אחרי שהאתר באוויר חשוב לקבל הערות והארות ולעשות אופטימיזציה והתאמות כדי לשפר את הביצועים והנראות שלו.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *