בניית קמפיין יעיל בגוגל – חלק א'

עמוד נחיתה מנצח הוא המפתח החשוב ביותר לפני הקמת קמפיין בגוגל

הלקוחות מתחלקים שיש להם כבר אתר אינטרנט, וכאלו שטרם בנו אתר אינטרנט.

הלקוחות שהשקיעו כסף רב בבנית אתר אינטרנט, מתקשים להבין למה ברוב המקרים אני ממליץ להם לאלהשתמש בעמוד הבית של האתר שלכם כעמוד נחיתה לקמפיינים בגוגל או בפייסבוק.

קשה להם להבין איך אתר עם המון לינקים ותוכן יהיה פחות אפקטיבי מעמוד בודד שאין בו בכלל קישורים.

אילו שטרם בנו אתר מאוד שמחים שהם יכולים לדלג על השלב של בניית אתר כי הם יוכלו לחסוך עלות לא מבוטלת. בניית אתר מקצועי עולה בין 2000-10000 ש"ח לרוב העסקים הקטנים והבינוניים.

מצד שני הם חוששים האם זה לא קצת חוסר מקצועיות להשתמש רק בעמוד נחיתה ולדלג על שלב בניית האתר.

למה ברוב המקרים עדיף עמוד נחיתה?


יתרון מספר 1 – שיעור ההמרה הרבה יותר גבוה לעמוד נחיתה

שיעור ההמרה של עמוד נחיתה ברוב המוחלט של הקמפיינים היה דרמטית יותר גבוה.

שיעור המרה מוגדר כאחוז הגולשים המבצעים את הפעולה שנרצה שיבצעו בעמוד הנחיתה שלנו. לדוגמא, אחוז המבקרים בעמוד הנחיתה שיצרו קשר או התקשרו או הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו. שיעור ההמרה של עמוד נחיתה מצויין יהיה בדרך כלל גבוה מעשרה אחוזים ויכול במקרים מסויימים גם להגיע לעשרים אחוזים ומעלה. שיעור ההמרה של עמוד בית או עמוד פנימי באתר אינטרנט בדרך כלל נמוך מאחוז אחד.

שיעור ההמרה הוא הדרל החשוב ביותר בקמפיין פירסומי!


עם שיעור המרה טוב ניתן להגיע לעלות לקוח פוטנציאלי (ליד) של שקלים בודדים או עשרות שקלים.

עם שיעור המרה לא טוב, עלות לקוח פוטנציאלי עלולה להגיע למאות ואלפי שקלים שנזרקים לפח!

בעמוד נחיתה טוב, אין כמעט עיצוב, וזו גם אחת מן הסיבות שהוא ממיר כל כך טוב. העמוד קצר ולעניין תוך הדגשת הטופס והמדריך באופן מאוד בולט. כל אלו תורמים לכך שהגולש לא מתבלבל ועושה את הפעולה שאליה אנחנו מכוונים. בנוסף, הוספה של מדריך בחינם מגדילה מאוד את שיעור הרישום לרשימת התפוצה. מומלץ בכל כי כל עסק יוסיף מדריך בחינם. תמורת השקעה של כמות שעות לא גדולה, ניתן ליצור המון ערך ואמון בקרב הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

יתרון מספר 2 – יכולת לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי שוב ושוב ושוב…

עמוד הבית מציב בפני הגולש אפשרויות וקישורים רבים. בסיום הביקור באתר בדרך כלל הגולש לא מקליק על טופס צור קשר, אלא יוצא מן האתר ללא ביצוע פעולה כלל. אנחנו רוצים שהלקוח הפוטנציאלי יחשוף שוב פעם למסרים שלנו באמצעות מייל. עמוד נחיתה טוב בדרך כלל ישכנע את הגולש להשאיר פרטים, וכך נוכל לפנות אליו בעתיד עם הצעות וטיפים שיעוררו בן אמון.

הרבה עסקים מנסים לדלג על שלב יצירת האמון וישר למכור זה הרבה יותר קשה ולעתים בלתי אפשרי.

יתרון מספר 3 – יכולת לבצע התאמה מושלמת של עמוד הנחיתה באופן מיטבי למודעה ומילת המפתח

אני משתמש באופן עקבי במערכת של MyPages.

זו מערכת גמישה ואמינה שמאפשרת לי בדקות להתאים את עמוד הנחיתה באופן מדוייק למילת המפתח ולמדועה שכתבתי בגוגל או בפייסבוק.

זהו יתרון עצום שגם משפר ללקוחותי באופן משמעותי את האפקטיביות של הקמפיינים שלהם וגם חוסך לי וללקוחותי עלויות מפתחים ומעצבים מיותרות. הגמישות הזו שווה המון!

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *