דיוור אלקטרוני

1 – סביבת דואר הנכנס מאפשרת בניית מערכת יחסים ואמן בין בעל העסק / בעל הרשימה לבין הלקוחות
2 – אקטיביות ביחסים בתקשורת ובכל דבר במקום פאסיביות
3 – מידיות בתקשורת המאפשרת פניה מיידית למבצע או הנחה יחודית
4 – שליטה על התזמון : מאפשרת פניה בטווחי זמן מוגדרים זה יכול להיות יום ספציפי בשבוע תדירות בחודש שע' מסוימת ועוד
5 – אפשרות למשלוח ברכות והודעות לימי הולדת חגים וכו'
6 – חזרה על המסר וליווי במחזור הקניה

7 – לרשימת התפוצה יש אפקט מצטבר
8 – מסרים איכותיים מהווים שירות מבוא מעולה והכוונה היא שתוכן איכותי ובעל ערך מעלה את האמינות ואת הערך הנתפס בעיני הלקוחות והם צמאים לעוד מידע ומחזקים את היחסים וגורמים להכרה רבה יותר
9 – מסרי הדואר האלקטרוני מאפשרים מכירת " קו שני" הכוונה היא שהם גורמים להעלאת האמון וגורמים לקניות בעסק
10 – משלוח מסרים בצורה זו מייצרים אפקט של שיווק ויראלי
11 – קל למדוד תוצאה של קמפיין לפרטי פרטים
12 – סביבה לעצלנים … הפניה קלה לביצוע פעולה
במילים אחרות מכובדי בניית מועדון לקוחות שימור היחסים ושמירה על קשר לטווח הארוך השיווק המתקדם הוא בדואר אלקטרוני ואינו מצריך השקעה גדולה ואילו התועלת לא תסולא בפז…

נשאלת השאלה : טוב ממה מתחילים ? כיצד לקבל כת' מייל ? איך להגדיל את רשימת התפוצה ?
1 – שיתוף פעולה עם בעל רשימה נוסף ( בדר"כ באותו סדר גודל)

2 – כפתור בולט בעל כיתוב ספציפי

3 – הסברת התועלת שבהרשמה

4 – הבטחת תועלת מיידית לדו' קורס מיידי תקבלו עכשיו ועוד

5 – הימנעות מבקשת מילוי פרטים רבים למשל :שם פרטי שם משפחה טל' כת' מגורים וכו'

6 – הצהרת פרטיות : אופציונלי (להצהיר שלא יעשה שימוש חורג או העברה לצד ג' )

7 – בונוס סודי

8 – דיוורים הדדיים

9 – וובינאר : סמינר אינטרנטי

10 -טיפים מקצועיים

11 – סיפורי מקרה

12 – להיות פעיל בפורומים ובבלוגים

13 – יבאו אנשי קשר מכל תוכנת דיוור כגון ג'ימייל

14 – לסקרן: דו"ח מיוחד ( אבל באמת מיוחד….)

15 – יבאו אנשי קשר מהאאוטלוק : מכל התיקיות

16 – יבאו מכל תוכנה משרדית קיימת

17 – העתיקו מחשבוניות או קלסרים ישנים

18 – איספו מכל טבלת אקסל שתוכלו למצוא

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *