הקמת חנות וירטואלית

הקמת חנות וירטואלית

חברות אינטרנט רבות מציעה שירותי הקמת חנות וירטואלית אך לא כל הלקוחות מבינים כראוי מה זה אומר ובמה זה שונה מאתר אינטרנט רגיל.

ראשית נבהיר כי הרמת חנות וירטואלית כורכת בתוכה בנייה רגילה של אתר אינטרנט תוך הטמעת פונקציות נדרשות להפעלת חנות וירטואלית בהתאם לצרכים האישיים שלכם, בעלי העסק.

ישנן אינספור פונקציות המתאימות לאתרי אינטרנט בכלל ולחנות וירטואלית בפרט ומתוכם יש לבחור את אלו שישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר. נסקור את הפונקציות העיקריות שהמופעלות בחנויות וירטואליות כפי שניתן לראות באתרי האינטרנט השונים:

קטלוג מוצרים: בניית חנות וירטואלית ללא קטלוג מוצרים זו בעצם בנייה של אתר אינטרנט תדמיתי רגיל שמוסר מידע אודות העסק בלבד. כדי שהאתר ייחשב לחנות וירטואלית צריך שיהיה בו קטלוג של המוצרים או השירותים המוצעים. קטלוג המוצרים צריך להכיל את מגוון המוצרים לרבות תיאור ופירוט של כל מוצר או שירות, תמונות או סרטוני וידאו שמציגים אותו כראוי וכמובן מחיר.

צור קשר: עמוד זה מטרתו לאפשר ללקוח ליצור קשר עם החברה שלכם. בעמוד זה את יכולים להשאיר טופס צור קשר אותו הלקוח יכול למלא ולשלוח אליכם למייל בלחיצת כפתור או להוסיף גם את פרטי ההתקשרות שלכם ורצוי שכך. מומלץ לציין בעמוד זה את אופני ההתקשרות בהם תרצו שלקוחותיכם יצרו עמכם קשר לרבות טלפון, אימייל, פקס ושעות פעילות של בית העסק שלכם.

אודות: נהוג לחשוב שמדובר בעמוד שלקוחות לא קוראים ולא אחת מחשבה זו מתוקפת במציאות. מרבית הלקוחות לא קוראים עמוד זה כי לרב מדובר בעמוד ארוך ומייגע שמתיש את הלקוח ולא מייצר בו עניין. אם לקוח בחר להיכנס לעמוד זה הוא רוצה לקרוא בשתי שורות מה אתם עושים ומה החזקות שלכם. אם תטיבו לנסח זאת עמוד זה ישרת אתכם נאמנה והוא אף עשוי לשפר את ביצועי הלקוחות בחנות.

אפשרות סליקה: בניית חנות וירטואלית אפשרית גם ללא אופציית הסליקה. אתם יכולים לבחור בין כמה אפשרויות: סליקה אונליין בה הלקוח מזין את פרטי כרטיס האשראי שלו והתשלום מבוצע אוטומטית, בין סליקה טלפונית בה הלקוח משאיר פרטי התקשרות ואתם מתקשרים בשעותה פעילות ולוקחים באופן טלפוני את פרטי ההתקשרות או בין איסוף פרטי תשלום בה אתם מקבלים טופס הכולל בתוכו את פרטי האשראי עם פרטי הלקוח ופרטי הרכישה שהוא ביצע וסולקים באופן ידני את התשלום.

שאלות ותשובות: אנשים הבוחרים בשירות של בניית חנות וירטואלית מעוניינים בעסקאות שיבוצעו באתר עם מינימום "מגע ידם" על כן עמוד של שאלות ותשובות יכול לסייע בידם להשיג זאת. יש לבחור בשאלות השכיחות ביותר, לנסח אותן בבהירות ובקצרה ולהשיב עליהם בבהירות ובחדות.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *