הקדמה

בחירת ערכת נושא לאתר זו אחת המשימות שנראות לכאורה קלות ופשוטות…
מה הבעיה? כמה קשה זה יכול להיות? אתם בטח שואלים את עצמכם…פשוט נכנסים לגוגל
ומקלידים את צמד המילים:
"תבניות וורדפרס חינם"
וזהו…נכון?
אני די בטוח שאתם יודעים לאן אני חותר עם זה…אז בואו פשוט נודה בזה ונגמור עם
הסיפור…תשכחו מתבניות חינמיות!, הם גרועות לאתר שלכם וזה משהו שאני חוזר ואומר לכל
התלמידים שלי ולא תמיד נוח להם להאמין לי , אבל זו עובדה!
תגידו אתם, האם הייתם מרימים מהרצפה שקית והולכים איתה ברחוב בלי לדעת מה יש בפנים? או
מכניסים לפה משהוא שאין לכם מושג מה הוא מכיל? בטוח שלא…
לעולם לא תדעו מה יש שם בתוך התבנית שבחרתם: קוד זדוני ? קישורים נסתרים שימחקו את
הדירוג של האתר שלכם בגוגל? קישורים לאתרי פורנו ? קוד משובש ? באגים ? ועוד "הפתעות"…
בקיצור, כמעט כל תבניות וורדפרס החינמיות מכילות קוד תוכנה משונה ומוזר בתוך המבנה שלהם,
לרוב באזור שנקרא "פוטר". זהו קוד מוצפן, ולרוב התבנית תפסיק לעבוד לאחר שניסיתם להסיר את
הקוד. לא רק, אין לכם מושג מה באמת שוכן בתוך הקוד הזה עד שמפענחים אותו.
רק כדי להבהיר לכם, כמפתחי אתרים או בפשטות כבעלי אתרים, לעולם לא תרצו שקוד לא ידוע
ישכון באתר שלכם.
פעם ניגש אלי לקוח וביקש לעדכן את עיצוב האתר שלו, לא משנה כל מה עשיתי, התבנית החינמית
שלו חסמה לו את כל האתר ולא אפשרה לי לבצע בו שום עדכון. כיום האתר שוכב לו ברשת כאתר
סטטי לכל דבר כמו ספינת רפאים במימי האוקיאנוס ויש עוד סיפורים כאלה.
אז אילו עוד אפשרויות יש לנו אם תבניות חינמיות הם מחוץ למשחק?
אופציות עיקריות:
2 .להזמין עיצוב תבנית ממעצב מקצועי מאפס.
1 .לקחת תבנית מוכרת ומוגנת ועליה להלביש את העיצוב שלך .
3 .לקנות תבנית עיצוב פרמיום ממפתח מוכר .
האופציה השלישית היא הסבירה ביותר כמובן, אלא אם כן יש לכם שיגעון לעיצוב מאוד אישי ואתם
פריקים לעובדה שאתם חייבים להיות יחידים בעולם, שזה בסדר גמור.
אז אם הבנו שזאת האופציה הסבירה ביותר, תנו לי לקחת אתכם למסע של תהליך החשיבה של
בחירת ערכת העיצוב המתאימה ביותר לצרכי האתר שלכם:
אז מבלי להשתהות…הנה הוא לפניכם:
תיהנו…

לאיזו מטרה ?
זו השאלה הראשונה והחשובה ביותר שעליכם לשאול את עצמיכם.
לכל אתר יש את המטרות שלו והיעוד שלו. יעוד האתר יקבע וישפיע על סוג העיצוב אותו אתם
מחפשים.
וורדפרס תוכננה לשמש כמערכת בלוגים, אך בחלוף השנים היא התפתחה למשהו הרבה יותר רחב.
היום וורדפרס יכולה להריץ בהצלחה כל סוג של אתר.
חלק מהאפשריות יכולות לכלול:
 וידאו בלוג: זה זן חדש בעולם הבלוגים. מיום ליום יש יותר ויותר בלוגרים שבוחרים להציג
את התכנים שלהם על ידי תכני וידאו בלבד.

 בלוג תמונות או בלוג פורטפוליו (: סוג זה של בלוג נפוץ מאוד בקרב צלמים ומעצבים שרוצים לחשוף את עבודותיהם לקבל הרחב.)

 מגזין: אתרים שהוקמו על מנת לפרסם חדשות בנישות ותחומים שונים ובנושאים ספציפיים,
לרוב מכילים הרבה טקסט משולב בתמונות כמו עיתון.

 אתרים עסקיים: אתרים בבעלות כל מיני בעלי מקצוע מרופאי שיניים ועד חייטים, מורים,
יועצים וכן הלאה…
 בלוגים מסורתיים: אלה מתופעלים על ידי כל מיני אנשים שרוצים לשתף את הדעות שלהם
או המאמרים שלהם עם כלל הציבור. אלה בלוגרים כפי שאנו מכירים אותם. הם היו כאן
לפנינו וכנראה גם לפני הדינוזאורים

 אתרי חברות: לחברות גדולות לרוב יש דעה שונה לחלוטין לגבי הגדרה של "אתר טוב", זו
הסיבה כנראה מדוע צמחו בשנים האחרונות הסגנונות האלה.
 אתר מוצר / אפליקציה / תוכנה: חלק מהעסקים בנויים סביב מוצר נתון או קוד תוכנה מסוים.
אתרים כאלה לרוב נוטים למקד את הפוקוס שלהם ישירות על המוצר שלהם ולאוו דווקא על
העסק עצמו.

 אתרים לעסקים קטנים ובינוניים: לאלה הכי קשה לרוב לבחור ערכת עיצוב מתאימה.
תבניות חברה או קואופרטיב לרוב בומבסטיות מידי, ותבנית מוצר לא תמיד יכולה לקלוע
לעסק שמציע מספר שירותים.

 

אתרים של עסקים פיסיים: סוג זה של אתרים מכוון כלפי כל אותם עסקים שיש להם עסק
פיזי כמו  : מלונות, מסעדות, גלריות, קניונים, מרפאות וכד'..
בטוח שיש עוד עשרות סוגים נוספים של אתרים שוורדפרס יכולה לתת לו מענה. אבל בואו נעצור כאן
אחרת תשתעממו ונראה לי שקלטתם את הרעיון…
לא משנה מה האתר שלכם עומד להיות, עליכם להתחיל עם להבין מה המטרה שלו ! רק כאשר
תחליטו באמת מה חשוב לאתר העתידי שלכם ומה לא, רק אז תוכלו להתחיל לחפש את תבנית
העיצוב המתאימה!

פיצ'רים ותכונות חיוניות
קיימים טונות של פיצ'רים שתבנית וורדפרס יכולה לספק לנו, אבל בואו נתמקד בחיוניים ביותר, אותם
דברים שאנו הכי משתמשים בעבודה היומיומית שלנו.
מחיר ורישיון
זה ככל הנראה הפרמטר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים ערכת עיצוב. כמו כל בעלי
אתרים לעתיד, סביר להניח שיהיה ברשותכם תקציב מוגדר ששמרתם לצורך העניין, כשאתם אומרים
לעצמיכם לא לחרוג ממנו, לא משנה מה.
לכן, יש כאן כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון . למשל:
– האם הרישיון של התבנית שאתם עומדים לקנות מאפשר לכם לעשות בה שימוש ביותר
מאתר אחד?
– האם אתם יש תמיכה?
– האם מקבלים את קבצי ה PSD?
– האם מקבלים את קבצי המקור ?
– אם ניתנים בונוסים כלשהם בנוסף לרכישה?
אם אתם מפתחי וורדפרס ובדעתכם לעשות שימוש בתבניות על יותר מאתר אחד ללקוחות שונים, אז
כדי לשקול לרכוש רישיון שמאפשר שימוש על יותר מאתר אחד או אפילו לרכוש את החבילה המלאה
של כל התבניות שאותה חנות מציעה. כמובן שככל שהדרישות שלכם יותר גבוהות כך גדל המחיר
שאותו אתם נדרשים לשלם, אבל בהחלט יתכן שהשקעה כזאת תחזיר את עצמה מהר.
אם אתם רק מחפשים ערכת עיצוב שתשרת את האתר האישי שלכם, אז רכישה של רישיון בסיסי
בהחלט יכול להיות הבחירה הטובה ביותר.
מבנה ידידותי למנועי חיפוש SEO
לא משנה מה אומרים בעלי אתרים אחרים שאתם מכירים, SEO עדיין ותמיד יישאר…דבר חשוב מאוד
בתחום של "אני רוצה אתר פופולרי".
אתר בעל תבנית ידידותית למנועי חיפוש הוא נכס יקר. אם אתם מתכננים לקדם את אתרכם במנועי
החיפוש, אם בצורה חובבנית או מקצועית , תבנית כזאת היא חובה.
גם אין לכם לכם זמן או כסף לעשות SEO , עליכם להבין שתבנית בעלת קוד ידידותי למנועי החיפוש
זה כבר שליש או חצי מהעבודה שכבר נעשתה עבורכם. קידום מוצלח בגוגל תמיד מתחיל בלהביא
את הפרמטרים הנכונים באתר שלכם לידי אוטומציה. רק אז אפשר להתחיל לבנות קמפיינים של
לינקים והתאמת תכני האתר.
כיצד ניתן לדעת אם תבנית מסוימת הינה ידידותית למנועי החיפוש או לא ? לצערי, התשובה היא
שאינכם יכולים לדעת בוודאות. אם כל זאת, עדיין קיימים כמה דברים שאפשר להסתכל ולבדוק
כאשר משחקים עם הדמו של התבנית , או מנתחים צילומי מסך שלה:
– האם ניתנת האפשרות לקבוע כותרת title ותיאור description עבור כל פוסט ודף בנפרד
כולל דף הבית?
– האם התבנית עושה שימוש ב >H? >
– האם קטגוריות ותגים נראים לעין?
– האם התבנית תומכת פלאגינים נפוצים של SEO?

חלק מהדברים ניתן להבחין בהם בקלות כאשר בוחנים את התבנית, כאשר שאר הדברים לרוב
מצוינים כחומר שיווקי פרסומי של מפתח התבנית. שימו לב לשיקולים אלו. ככל שתמצאו יותר תכונות
של SEO כך ייטב לכם בקידום האתר.
תאימות עם כל הדפדפנים
זהו אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי לשים לב אליהם כשבאים לבחור תבנית. הגולשים שלכם
תמיד ינסו להגיע לאתר שלכם מדפדפנים שונים וממכשירים שונים. כבעלי אתר או כמפתחים עליכם
לוודא שהאתר יראה טוב על כל סוגי הדפדפנים ובכל סביבת עבודה ובכל מכשיר. אם התבנית לא
מכילה אופציה זו מראש יהיה קשה מאוד להגיע לשביעות רצון בקטע הזה.
לכן חשוב מאוד לדאוג לכך כבר בהתחלה.
קיימות שתי דרכים לבדוק זאת. הדרך המסורבלת יותר היא לראות איך התבנית נראית על כל
דפדפן. הדרך הפשוטה יותר היא לקרא מה כתוב בדף המידע של התבנית בתוך החומר הפרסומי
שלה.
עיצוב אישי
תבנית העיצוב החדשה שלך אינה בהכרח חייבת להכריח אותם להשתמש במבנה אחד נתון של
אתר. לרוב זה די קשה למצוא תבנית שתתאים בדיוק לצרכים שלכם. מפתחי תבניות מנוסים מבינים
זאת ולרוב ישתדלו להציע אפשרות לשנות את מבנה התבנית במידה זו או אחרת כך שתהיה לה
אפשרות מובנית להתאים את עצמה לצרכים שונים ומשתנים.
דברים פופולריים שניתן למצוא הם לרוב אפשרות לשליטה על מבנה הסייד-בר, ואפשרות לקבוע
מבנה שונה לכל סוג של דף באתר.
דבר נוסף שאפשר לשים לב אליו הוא מה שנקרא "סייד-בר דינמי", שמאפשר לנו כבעלי אתרים
אפשריות הרבה יותר גמישות להציג תוכן נוסף בדפים או בפוסטים.
ערכות צבעים שונות
לאתרים שונים מיתוג שונה, אחד הדברים המרכזיים שמגדירים מיתוגו של האתר הוא הצבע שלו.
צבע האתר הוא ממש חלק מהזהות שלו. רוב הסיכויים שיש לכם כבר לוגו מוכן לעסק, כדאי כמובן
שצבע האתר יהיה בזרימה עם צבעי הזהות העסקית שלכם – הלוגו.
אין דבר יותר קל ופשוט מערכת עיצוב אשר מציעה מגוון של ערכות צבעים לבחירה. תבניות טובות
הן תבניות אשר מציעות אופציה כזאת באופן מובנה בפאנל הניהול שלהן.
זה אחד הדברים שאולי לא נראים כל כך חשובים בהתחלה, אבל למעשה זה למעשה חוסך הרבה
כאב ראש כשיש לנו ערכות צבעים מוכנות מראש.
כותרת בהתאמה אישית
כשרוכשים תבנית עיצוב אחד הדברים הראשונים שכדאי לנו לבדוק הוא באיזה קלות ניתנת לנו
שליטה של כותרת האתר.
זאת אומרת , מקום ללוגו שלנו, לבאנר עליון מעוצב, תפריט ניווט מותאם או מקום לבאנר פרסומי.
שליטה על אזור הכותרת חיוני לכל תבנית. אם התבנית שאתם בוחרים אינה מאפשרת זאת, זה יכול
ליצור לכם תסכול רב להתחיל לחפש מישהו שמבין ב HTML או להתחיל ללמוד קודים לבד.

 

Widget-ready areas

ווידז'טים הם למעשה בלוקים קטנים של תוכן שניתן להכליל באזורים שונים באתר בהתאם למבנה
התבנית. האזור הפופולרי ביותר למיקום של אותם "בלוקים" הוא לרוב בצד האתר במקום שנקרא
"סייד-בר". אבל זה לא כלל גורף.
כל תבנית איכותית מכילה מספר אזורי וידז'טים מוגדרים מראש בתוך מבנה תבנית העיצוב.
הנפוצים ביותר בשימוש בתבניות עיצוב הם:
– הצגת סמלי מדיה חברתית, פייסבוק, טוויטר וכו'
– הצגת ההערות האחרונות.
– הצעת שדה חיפוש נוסף.
– מראה קטגוריות ותגים.
– רישום ההודעות האחרונות.
– מראה הודעות פופולריות.
– הצגת קישורי ארכיון.
– הצגת מודעות, תפריטים נוספים, וכן הלאה…

דף בית מותאם אישית
בבלוג מסורתי, דף הבית הוא פשוט רשימה של הפוסטים האחרונים. כך זה עבד במשך שנים, וזה
עדיין בהגדרת ברירת המחדל בוורדפרס. אבל כמו שאמרתי קודם, יש הרבה אפשרויות של שימוש
בפלטפורמת וורדפרס בימים אלה, ושימוש בברירת מחדל זו הוא כבר אינו הפתרון האופטימלי
לכמעט אף אחד מהם.
כמובן, אם אתם מפרסמים מאמרים ותובנות כבלוגרים על בסיס קבוע, אז בהחלט זו הדרך שאתם
צריכים להגדיר את דף הבית שלכם. עם זאת, אם אתם בעלי עסק מכל סוג, עדיף ליצור דף בית
מותאם אישית המציג את המידע החשוב ביותר על העסק שלכם וההצעות שלו.
רוב התבניות האיכותיות מאפשרות לכם ליצור דף בית מותאם אישית ולבחור את הרכיבים הבודדים
שברצונכם למקם עליו. זה נעשה באמצעות קטגוריה מיוחדת או בשימוש אזורי יישומונים  (תלוי
בערכת הנושא)

ידידותי לווידאו ותמונות
רק כדי להבהיר את הדברים, כמובן שאתם יכולים להציג סרטונים ותמונות על כל בלוג או אתר
וורדפרס … אני לא נתקלתי במצב שבו בלוג וורדפרס לא תומך בתמונות. עם זאת, קיימות ערכות
עיצוב שמאפשרות להפוך את העבודה עם מולטימדיה לדבר שממש אין בו מאמץ.
לדוגמה, הנה סרטון ב- YouTube .אם ברצונכם להטמיע אותו לתוך עיצוב וורדפרס הסטנדרטי,
עליכם ללכת ל- YouTube ,ללחץ על כפתור Share ,ללחץ על הלחצן שבץ, לתפוס את הקוד המוטמע,
לחזור לבלוג שלכם, לעבור לעורך HTML ,ולבסוף להדביק קוד embed שבו אתם רוצה את זה.
אבל אם אתם יודעים שאתם הולכים להשתמש בהרבה תוכן מבוסס וידאו ותמונות, עדיף יותר לבחור
ערכת נושא אשר מתוכננת באופן ספציפי לסוגי תוכן אלו.
לדוגמה, קימות ערכות נושא הדורשות ביצוע פעולה אחת בלבד. בעורך הוויזואלי, אתם פשוט
משתמשים ב shortcode .למשל:
[youtube width="600" height="350"
link="http://www.youtube.com/watch?v=keIGj-bTagE"]

באותו אופן הכנת מצגת תמונות, או הצגת מפה מ-Maps Google הופך די פשוט.

שילוב מדיה חברתית
מדיה חברתית על כל צורותיה היא מאוד פופולרית היום. לכל אחד יש חשבון טוויטר או פייסבוק, אם
לא עשרות פרופילים אחרים. עיצובי WordPress איכותיים עוקבים אחר מגמה זו על מנת לספק
אופציה כלשהי של אינטגרציה של מדיה חברתית באתר.
הדרך הפופולרית ביותר היא להראות לחצנים שונים לצד התוכן, כפתורי "לייק" ו"עקוב" שונים,
ולפעמים אפילו זרמי תוכן אונליין מטוויטר או מפייסבוק.
כמובן, שלא חייבים להשתמש בכל האפשרויות האלה, אבל זה טוב לוודא שבעיצוב שאתם שוקלים
לקנות יש כמה אפשרויות שניתן לבחור מהם.
התאמה לניידים – "ריספונסיב"
אחד הדברים החשובים ביותר היום הוא התאמה למכשירים ניידים חכמים. חלק גדול מאוד
מהגולשים יגיעו לאתר שלכם ממכשיר נייד זה או אחר. אתר שלא נראה טוב בניידים יפסיד תנועת
גולשים רבה מאוד וזה ממש חבל.
כל מפתח תבנית המעמיד את ערכות העיצוב שלו למכירה יפרסם בראש חוצות שהתבנית שלו היא
"ריספונסיב" אם אתם לא רואים את זה בחומר הפרסומי רוב הסיכויים שהתבנית שהתלהבתם ממנה
לא מתאימה עצמה לתצוגה אופטימלית בניידים.
אם זה המקרה, עברו מהר לתבנית הבאה…
אפקט ה "וואו": מראה ערכת העיצוב שלך

בואו נניח לרגע לכל התכונות הללו בצד, יש מאפיין אחד חשוב באמת שכל ערכת עיצוב טובה מציעה.
כל התכונות והפיצ'רים לא נחשבים לכלום אם אתם פשוט לא אוהבים את הוויזואליות של ערכת
הנושא שאתם מתכננים לרכוש.
יש אנשים שינסו להגיד לכם שעיצוב תמיד אפשר לשנות ושלא צריך להתמקד בזה הרבה. אני מייעץ
אחרת.
ערכת נושא שלא "עושה לכם את זה" אל תלכו עליה. נקודה. חשוב מאוד שתאהבו את האתר שלכם,
את העיצוב שלכם. זה ייתן לכם הרבה מוטיבציה להמשיך לעבוד עליו ולפתח אותו וגם ישמח אתכם
)שזה הכי חשוב, לא ?(
כמובן, שעליכם לזכור את המטרה שלכם. עיצוב לבד אינו מספיק כדי להפוך את ערכת העיצוב
מושלמת בשבילכם, יש שיקולים חשובים אחרים, כפי שראינו זה עתה.
"יש אותה לכולם…"
פופולריות הוא דבר מצחיק כשמדובר בערכות עיצוב לוורדפרס. מצד אחד, זה מצוין להשתמש
בערכת עיצוב פופולרית, כי זו ערובה שמדובר במוצר איכותי. זו סוג של הוכחה חברתית אם אנשים
רבים החליטו לקנות ערכת נושא מסוימת, אז זה חייב להיות טוב, נכון?
מצד השני, אם יותר מדי אנשים משתמשים באותה ערכת נושא אז היא מאבדת את כל הייחוד שלה,
וזה יכול להפוך את המיתוג לקשה.
אני לא אומר שמספר כולל של הורדות לערכת נושא הוא נתון חשוב בפני עצמו, אבל זה חשוב לנישה
הספציפית שלך. העובדה כי 00 אנשים עשויים להשתמש בנושא שלך בנישה שונה זה לא הבעיה.
אבל אם 20 אנשים משתמשים בנושא שלך בנישה שלך, זה יכול להיות בעיה גדולה.
פשוט מומלץ לעשות מחקר קטן לפני קניית ערכת הנושא כדי לוודא שאין יותר מדי אנשים
שמשתמשים בה בנישה שבה אתה רוצה להשיק אתר. )אם אף אחד לא משתמש בערכת הנושא,
זהו, כמובן, הוא התסריט המושלם.(

ביקורות הן חשובות
בהתאם לפופולריות של ערכות הנושא, ייתכן שתוכלו למצוא כמה ביקורות של לקוחות, או אפילו חוות
דעת מקצועיות כדי לעזור לכם להחליט אם ערכת הנושא באמת שווה קנייה.
הדרך הטובה ביותר למציאת הביקורות האלה היא באמצעות גוגל. לחפש משהו כמו ” name-theme
review .”הכלל הוא פשוט: ככל שהמספר הגדול יותר של ביקורות טובות, כך טוב יותר.
מצד השני, אם אתם לא מוצאים שום דבר, זה לא אומר שערכת הנושא אינה באיכות טובה. בדרך
כלל, לקוחות מרוצים לא מבלים זמן בגשת ביקורות ברחבי האינטרנט, הם פשוט נהנים מהרכישה
שלהם וממשיכים בחייהם.
תיעוד ותמיכה

יש מפתחים שלא מאמינים בחשיבותו של תיעוד, וקשה להבין למה…העובדה היא שגם כשאתם
קונים מכונת כביסה חדשה, אתם מקבלים מדריך למשתמש.
בעיקרו של דבר, מוצרים דיגיטליים אינם שונים, הם גם צריכים מדריך מסוג כלשהו. מפתחים רציניים
מבינים את זה ולכן הם תמיד מנסים להפוך את חייהם של הלקוחות שלהם קלים יותר על ידי מתן
תיעוד שקל להבנה.
תמיכה היא דבר שונה. ככל שהמוצר יותר טוב , כך הצורך בצוותי תמיכה קטן יותר. אבל עדיין, יש
מקרים שצריך קצת עזרה, או כשמשהו מפסיק לעבוד, או כשאתם פשוט רוצים לעשות משהו חריג
עם ערכת הנושא שלכם.
אל תבחרו ערכת נושא שאין לה כל תיעוד או תמיכה. זה יכול להיות בסדר בערכות נושא חינמיות,
אבל כאשר אתם משלמים כסף, זה לא מקובל.
רק ערכות נושא מעודכנות מקובלות כאן…
זוהי מלכודת שקל לפול אליה…
הנה התרחיש: אתם גולשים באינטרנט כדי למצוא ערכת נושא נחמדה, אתם נתקלים בעיצוב מעניין,
ואתם מחליטים לרכוש אותו. רק לאחר מכן מתברר לכם שערכת הנושא שבחרתם לא עודכנה בזמן
האחרון ושהיא פותחה עבור גרסה 2.1 של וורדפרס, למשל.
אני לא אומר שכל גרסה חדשה של וורדפרס היא שונה לחלוטין מקודמתה, אך כמה דברים כן
משתנים, ואתם צריכים לוודא שערכת הנושא שלכם מיישמת את כל הפונקציונליות החדשה והתכונות
המעניינות של הפלטפורמה.
כל חנות למכירת ערכות נושא שמכבדת את עצמה מוודאת שהעיצובים שהיא מציעה תמיד מעודכנים
עם הגרסות הנוכחיות של וורדפרס ומגמות נוכחיות של האינטרנט בכללותו. לכן, כאשר אתם עושים
שופינג לערכות נושא, פשוט כדאי לשים לב אם ערכת הנושא שאתם עומדים לקבל עודכנה לאחרונה
ואם זה תואם את הגרסה החדשה ביותר של וורדפרס.
גישת ה"צעד אחר צעד…" – סיכום.
די העמסתי עלכם הרבה מידע בבת אחת כאן…אז תנו לי לסכם לכם הכל בסעיף קצר של צעד אחר
צעד על איך לבחור את תבנית העיצוב המושלמת לאתר שלכם:
2 .התחילו עם מטרת האתר שלכם. כאשר אתה יודעים לאיזו מטרה אתם צריכים את האתר,
בקלות תוכלו למנות את התכונות הנדרשות והחשובות ביותר למה שאתם צריכים.
1 .שימו לב לפרטים השונים של ערכות הנושא שאתה שוקלים. חלק מהאפשרויות כוללות:
מחיר ורישיון, מבנה ידידותי ל SEO ,תאימות עם כל דפדפן, עיצוב להתאמה אישי, ערכות
צבעים שונות זמינות, קלות לשינוי כותרת, אזורי יישומון מוכנים, תמיכה בדף הבית מותאם
אישית, הזנת וידאו ותמונה ידידותי ותמיכה באינטגרציה של מדיה חברתית.
3 .הרשו לי לצטט את עצמי: אם אתם רואים ערכת נושא, והיא לא גורמת לכם לחשוב משהו
כמו "וואו, זה נהדר!", אל תלכו עלי

4 .ודאו שערכת הנושא איננה בשימוש יתר בנישה שלכם.
0 .נסו למצוא כמה לקוחות מרוצים או חוות דעת מקצועיות.
6 .ודאו שקיים תיעוד ותמיכה זמינים עבור ערכת הנושא.
2 .ודא שערכת הנושא מעודכנת עם הגרסה הנוכחית של וורדפרס.
למרות שזה נראה כאילו יש הרבה מה לעשות בעת בחירת ערכת נושא, זה באמת יכול להיות תהליך
מהיר. אתם רק צריכים לדעת איפה לחפש את המידע החשוב ביותר.
בעיקרו של דבר, בחירת ערכת נושא טובה היא כמו בחירה של כל מוצר דיגיטלי זה או אחר. אתם
פשוט צריכים לדעת מה אתם מחפשים. אל תשכחו לשאול או לקרוא את הפרטים שחשובים לכם
ולאתר שלכם.
מקומות מומלצים למציאת תבניות וורדפרס טובות
http://www.woothemes.com/themes/
http://templatic.com/

http://www.elegantthemes.com/

http://themeforest.net/category/wordpress
http://gorillathemes.com/

http://www.wordpresspremium.com/

http://www.solostream.com/wordpress-themes/